CAMPUS OLÍMPIA 2020

Com a novetat, l’únic mètode serà online a partir del 25 d’abril


NOTA:

  • Aquesta informació està subjecta a possibles canvis segons les indicacions i restriccions sanitàries i/o governamentals.
  • En cas de canvis o anul·lacions es farà el retorn del 100% de l’import pagat.
  • Hauràs de pagar la totalitat dels torns que hagis escollit. 

Torns:

TORN 1 (22 al 26 de juny) PLACES ESGOTADES
TORN 2 (29 de juny al 3 de juliol) PLACES ESGOTADES
TORN 3 (6 al 10 de juliol) PLACES ESGOTADES
TORN 4 (13 al 17 de juliol) PLACES ESGOTADES
TORN 5 (20 al 24 de juliol) PLACES ESGOTADES
TORN 6 (27 al 31 juliol) PLACES ESGOTADES
TORN 7 (31 d’agost al 4 de setembre)
TORN 8 (7 al 10 de setembre)

* Consulta plaçes lliures abans de omplir formularis a gestionscampus@hortaesportiva.cat 

 


Preus per torn (bonificable fins el 90%):


Horari:

De 9 a 13h i de 15 a 17h.

  • Es pot escollir matí o matí i tarda amb el serveis addicionals.
  • La entrada i sortida es farà per la porta exterior d’accés al pavelló (C/ Feliu i Codina).
  • No podrá marxar cap nen/a sol sense el permís del pare, mare o tutor.

> Descarrega aquí tota la informació relativa al campus <

_

FULL D’INSCRIPCIÓ

_

MESURES DE PREVENCIÓ E HIGIENE COVID19

_

PREGUNTES FREQÜENTS 

_

MENÚ 

_

ACTIVITATS TORN 6


Documentació necessària

  • Foto de la targeta sanitària
  • Foto del carnet de vacunes
  • Foto del DNI del pare, mare o tutor
  • Formulari d’inscripció. Descarrega’l aquí.

 

Com fer la inscripció

  1. Omple els formularis d’inscripció: full d’inscripció, qüestionari mèdic, autorització de dades i autorització d’imatges y kids and us si s’escau.
  2. Envia un correu a gestionscampus@hortaesportiva.cat adjuntant, foto de la targeta sanitària foto del carnet de vacunes, foto del DNI del pare/mare o tutor i els formularis d’inscripció posant com assumpte el nom i cognoms de l’infant a qui va adreçada la inscripció.
  3. Rebràs per la mateixa via la confirmació de la rebuda del teu correu.
  4. Tan aviat com confirmem que totes les dades són correctes i que tenim plaça et contactarem via correu electrònic per donar-te instruccions per al pagament.
  5. Procedeix al pagament de la totalitat.
  6. Rebràs un correu nostre confirmant la teva inscripció!

 

Beques (En cas de sol·licitar-les)

  • Hauràs de marcar degudament la opció dins dels formularis d’inscripció.
  • Tot i que demanis beca hauràs d’abonar el 10% de la totalitat dels torns escollits, no es farà devolució almenys que notifiquis la baixa 15 dies abans de l’inici de campus el 22 de juny de 2020. El 90% restant serà domiciliat en la setmana del 15 al 19 de juny.
  • Les dates per a la sol·licitud de beques van del 25 d’abril al 31 de maig de 2020.
  • Paral·lelament a la tramitació de la inscripció al campus que desitgis omple la sol·licitud de beques de l’Ajuntament de Barcelona i segueix les instruccions marcades.
  • Al següent enllaç trobaràs tota la informació: ajutsbcncve2020.cat

Preguntes freqüents:

Quin tipus de campus és?
És un campus multiesportiu, on es promouen activitats alternatives a les que es fan regularment durant l’any.
Quins esports es realitzen?
Participaran en diferents esports i jocs esportius tant en sec com a l’aigua, donant prioritat al la diversió i entreteniment dels infants per sobre la millora de la tècnica esportiva.
Quin horari té?
De 9 a 13h i de 15 a 17h. Es pot escollir entre matí o matí i tarda amb serveis addicionals.
Per on serà l’accés?
Per la porta del pavelló que dona al carrer Feliu i codina, on estarà situada la pancarta gran del campus.

ACOLLIDES

Què puc fer si necessito deixar al meu fill/a abans o una estona més al campus?
Existirà un servei d’acollida en format setmanal que es podrà contractar un cop feu la inscripció.
També es podrà contractar de forma puntual el dia que ho desitgeu. L’horari serà de 8:00 a 9:00h i
de 13:00 a 14:00h.

MENJADOR

Com serà el servei de menjador?
Per tal d’oferir un menjar de qualitat, es prepararà en la seva totalitat a la cuina del bar de lainstal·lació.
I si l’infant té alguna intolerància i/o al·lèrgia?
Com sabem prèviament al demanar-ho en la inscripció, els encarregats de bar ho sabran i prepararan un menú especial per a intolerants i/o al·lèrgics. Els monitors de cada grup disposaran de la informació per tal de poder-ho controlar en el menjador.
Quin horari té?
Serà 13:00 a 15:00h, en dos torns (Segons l’edat).

Menú: Descarrega’l aquí.

GRUPS

Si sé que hi haurà altres infants coneguts inscrits al campus, puc demanar que vagi amb ells?
Sí, en la inscripció hi ha un apartat d’observacions en el qual podràs anotar la preferència, es valorarà i s’intentarà respectar dins de les possibilitats existents.

ESPAIS

En quins espais es faran les activitats?
Per tal de fer les activitats al campus, es faran servir els dos poliesportius, les sales d’activitats dirigides, el camp de futbol, les piscines, i altres espais polivalents de la instal·lació.

SORTIDES

Sortiran per a fer excursions o per fora de la instal·lació?
No, les activitats sempre seran dins de la instal·lació.

KIDS&US

Com seran les activitats dels que estiguin inscrits en aquesta modalitat?
Seran activitats lúdic-esportives, on la llengua vehicular serà l’anglès.
Es farà tot el casal en anglès?
Sí, la immersió en anglès és del 100% les 4 hores que facin Kids&Us.
Els/les monitors/es són nadius?
El nostre equip està format per educadors nadius i no nadius. Tots ells tenen formació com a docents, un excel·lent nivell d’anglès i experiència a l’estranger amb infants.
Com seran els grups?
La formació dels grups es farà en base a les inscripcions, en cas de no ser tots/es de la mateixa edat es formaran amb un màxim de diferència de dos anys entre el més gran i més petit. El màxim de nens per grup són 10 infant.

HAS INSCRIT ALGUN INFANT AL CAMPUS?

HORARIS

Entrada i sortides
La porta es tancarà al haver passat 15’ des de l’hora d’apertura d’aquesta, tant de l’entrada com de la sortida.
Només es permetrà la sortida dels infants amb la persona que estigui autoritzada, si hi ha alguna novetat puntual s’haurà de fer saber al monitor/a en l’entrada per a que ho tingui en compte.

ROBA

Quin tipus de roba caldrà per les activitats en sec?
Roba esportiva (bambes, pantalons, samarreta, gorra i crema per si surten al camp de futbol).
I per a les activitats aquàtiques?
Han de portar tovallola, banyador, casquet de bany, xancletes o mitjons de piscina.
Quantes mudes s’han de portar?
És recomanable per a nens/es de 3 a 6 anys que portin muda de recanvi.
Hi ha samarreta de campus?
Sí, per poder tenir un millor control dels infants en tots els espais i que aquests/es disposin de recanvi es farà entrega de dues samarretes per torn de la talla que s’hagi marcat al formulari d’inscripció.
Es faran entrega a l’inici de cadascun, per a que la puguin portar-lo durant tot el torn.

GRUPS

Com sabràs en quin grup va l’infant?
Per tal d’evitar aglomeracions al plafó informatiu, us farem arribar també aquesta informació abans d’iniciar cada torn a través del correu electrònic que ens heu facilitat.
Si l’infant està més d’una setmana, estarà en el mateix grup?
Sempre es buscarà la mesura més favorable a l’adaptació dels infants als grups que en formin part, s’intentarà el manteniment en aquests sempre que ho permetin els ratis d’integrants per grup.
Quins són els ratis per grup?
Estaran marcats per poder mantenir la màxima seguretat possible, on els grups més petits seran com a màxim 10 integrants.

ACTIVITATS

Quantes vegades faran activitats aquàtiques setmanalment?
Cada dia faran activitats a l’aigua.
Com serà la gestió del nivell d’autonomia en el medi aquàtic?
El primer dia de cada torn es farà una prova de nivell que servirà per valorar-ho i decidir de quina manera es procedirà amb els infants en les activitats.
Si l’infant no té autonomia dins l’aigua o està en procés d’aconseguir-ho, se li adaptarà per a que pugui participar en totes les activitats, i divertir-se al mateix temps que evitem pors o situacions de rebuig en el medi aquàtic.
En els grups dels més petits, els tècnics faran l’activitat aquàtica en la piscina d’aprenentatge.

ALIMENTACIÓ

Es donarà esmorzar?
Si, donarà una porció de fruita, tot i que també podran portar l’esmorzar de casa.
Com serà el servei de menjador?
Es faran dos torns per poder coordinar-ho de la millor forma, donant prioritat sempre als més petits.
A la web i al plafó de l’entrada es podran veure també els menús setmanals.
Disposen de moments per beure?
Si, caldrà que porteu una ampolla d’aigua.


 

En cas que tinguis algun dubte que no hagis pogut resoldre et posem a disposició un correu per a que puguis contactar a campus@hortaesportiva.cat si fos necessari.

 

 

By |2020-07-31T11:18:06+00:00abril 6th, 2020|Sin categoría|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment