Campus Olímpia

A partir de l’1 d’abril

INFORMACIÓ

TORNS

  • TORN 1. Del 23 al 27 de juny (4 dies – 24 de juny festiu).
  • TORN 2. Del 30 de juny al 04 de juliol.
  • TORN 3. Del 07 al 11 de juliol.
  • TORN 4. Del 14 al 18 de juliol.
  • TORN 5. Del 21 al 25 de juliol.
  • TORN 6. Del 28 juliol al 01 d’agost.
  • TORN 7. Del 01 al 05 de setembre.


HORARI

De 9 a 13h i de 15 a 17h.

  • Es pot escollir matí o matí i tarda amb els serveis addicionals.
  • La entrada i sortida es farà per la porta exterior d’accés al pavelló (C/ Feliu i Codina).

TIPUS D’ACTIVITATS

El nostre campus ofereix una experiència esportiva, diferent de l’activitat escolar habitual. Volem que els infants i joves gaudeixin de l’esport d’una manera divertida, dinàmica i adaptada a la seva edat. Fomentem la relació amb nous companys, potenciant les capacitats físiques i els hàbits saludables.

Les activitats estan adaptades a cada franja d’edat i es modifiquen segons les necessitats dels participants per garantir una experiència enriquidora i engrescadora.

Activitats per als més petits
  • Jocs dirigits: jocs de coneixença, cooperació, expressió corporal amb música, preesportius i tradicionals.
  • Psicomotricitat: circuits d’habilitats, gimcanes i jocs de coordinació.
  • Tallers creatius: manualitats, dibuix i iniciació al teatre.
  • Activitat aquàtica: familiarització amb l’aigua, flotació i immersions amb material adaptat a cada infant.
Activitats per als més grans
  • Jocs en equip: activitats per enfortir els vincles entre companys, jocs de coordinació i expressió corporal.
  • Esports:
    • Esports convencionals: futbol, bàsquet, vòlei, hoquei, bàdminton…
    • Esports alternatius: korfball, Ultimate (frisbee), indiaca i molts més!
  • Activitat aquàtica: aprenentatge de diferents estils de natació, jocs aquàtics, gimcanes i relleus dins l’aigua.

PREUS

Horaris Torn 1 Torns 2 al 7
Matí 68.40€ 85.50€
Matí i tarda 90.75€ 113.45€
Acollida setmanal 28,60€ 35,75€
Acollida puntual 7,15€ 7,15€
Menjador setmanal 44,50€ 55,60€
Menjador puntual 12€ 12€

EDATS

De 3 a 17 anys. Infants nascuts entre el 2008 i el 2022. Han de tenir entre 3 i 17 anys en el moment d’iniciar el torn escollit.


GRUPS

Del mateix any de naixement, o un any per sobre/sota.

Els grups seran d’un màxim de 12 infants.

En cas que no hi hagi alguna franja horària o servei que no tingui un mínim de 12 inscripcions, la direcció es reserva l’opció de poder anul·lar l’activitat i/o servei.

SERVEI D’ACOLLIDA

  • Entrega: Porta exterior accés recepció
  • Recollida: Recepció del centre
  • De 8 a 9h · De 13 a 14h

SERVEI DE MENJADOR

  • Cuina pròpia i menús elaborats per el nostre servei de nutrició i adaptats per intoleràncies i/o al·lèrgies.
  • De 13 a 15h

Podràs consultar el menú aquí pròximament

COM FER LA INSCRIPCIÓ

(a partir de l’1 d’abril, a les 9h)

Online a www.hortaesportiva.cat o a la recepció del centre.

Pas 1: Inscripció i pagament

  1. Les inscripcions es realitzaran online a partir del 1 d’abril  (fes clic aquí).
  2. Un cop hagis accedit a l’enllaç, segueix el pas a pas que t’indica l’aplicatiu. Et deixem a continuació algunes recomanacions per al procés:
    • Si ja ets usuari/a i no recordes la contrasenya, fes clic a «he oblidat la contrasenya» i rebràs les indicacions per fer una nova.
    • Et recordem que el teu usuari per accedir a l’aplicatiu és el teu DNI amb lletra.
    • És necessari que tant els infants com l’adult que realitza la inscripció ompli la fitxa amb les dades personals i consti com a membre dins del procés.
    • Si sol·licites beca, dins del procés trobaràs l’opció d’assenyalar-ho i poder finalitzar igualment la teva inscripció.
    • Veuràs que un cop hagis omplert les dades dels infants i de l’adult sol·licitant, has de marcar les setmanes/torns que desitgeu. A aquesta pantalla no apareix el nom dels infants, però no pateixis, escull tots els torns que desitgis, sigui per a un infant o més d’un. A la següent pantalla trobaràs l’opció per especificar quins torns són per a cada infant.

Pas 2: Signatura de permisos i enviament de documentació

  1. Un cop has finalitzat el pas 1, serà necessari que ens facis arribar, omplir i acceptar documentació.
  2. Això ho podràs fer de forma online al mateix aplicatiu on has realitzat la inscripció a l’apartat «El meu Campus» o bé accedir  fent clic aquí.  De totes maneres, quan finalitzis el pas 1, rebràs un correu de confirmació i recordatori del pas 2.
    • Documentació necessària a adjuntar (admet .jpg i .pdf):
      • Targeta sanitària, carnet de vacunes i DNI del pare/mare o tutor.
      • Document d’al·lèrgies i diabetis si s’escau. Trobareu els documents a l’apartat d’al·lèrgies i malalties.
    • Cal omplir i acceptar: qüestionari mèdic, autorització de dades i autorització d’imatges.

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA

Per tal de formalitzar el procediment d’inscripció s’haurà d’adjuntar els següents documents complimentats a l’apartat «El meu Campus» de l’aplicatiu. 

L’aplicatiu accepta format .pdf o .jpg. Inscripció al campus:

  1. Foto del DNI del pare, mare o tutor
  2. Foto de la targeta sanitària de l’infant
  3. Foto del carnet de vacunes de l’infant (En cas de no disposar-ne, certificat mèdic on figurin les dosis de vacuna rebudes amb les dates corresponents)

AL·LÈRGIES ALIMENTÀRIES I/O LÀTEX

Un cop finalitzat el procediment d’inscripció on ja haureu informat amb quines al·lèrgies reacciona el vostre fill/a, abans d’iniciar el campus haureu de:

  • Facilitar el Informe mèdic (model estàndard) signat per l’equip sanitari responsable, descarrega’l aquí.
  • Aportar la sol·licitud i autorització per administrar el medicament o medicaments prescrits, descarrega’l aquí.
  • Lliurar i actualitzar la medicació d’urgència.

DIABETIS

Un cop finalitzat el procediment d’inscripció on ja haureu informat amb quines al·lèrgies reacciona el vostre fill/a, abans d’iniciar el campus haureu de:

  • Aportar la sol·licitud i autorització d’administració d’insulina, descarrega’l aquí.
  • Aportar la sol·licitud i autorització d’administració glucagó, descarrega’l aquí.
  • Portar productes rics en hidrats de carboni (sucre, sucs de fruita…)
  • Lliurar una ampolla de glucagó per a situacions d’emergència.

SOL·LICITUDS DE SUBVENCIONS

Les dates de sol·licitud són de l’1 d’abril (0h) al 28 d’abril (23.59h).

Bonificat en tres trams (fins al 30%, fins al 60%, fins al 90%)

Per poder tramitar la subvenció és imprescindible que facis abans la inscripció al campus i asseguris la plaça a les activitats, torns i horari desitjats marcant l’opció de demandant de subvenció.

La sol·licitud de subvenció es farà per els mitjans i procediments que s’indicaran a través del web: https://www.barcelona.cat/vacances/

Per a poder resultar beneficiari de subvenció, les persones hauran d’estar empadronades al municipi de Barcelona (veure excepcions), inscripció que l’Ajuntament comprovarà directament d’ofici.

Per tal de realitzar la sol·licitud de subvenció, serà necessari el següent:

  • Cal idCAT Mòbil o certificat superior (DNIe, certificat FNMT, TCAT, etc.) per fer el tràmit
  • Codi IDALU de l’infant que opta a la subvenció. Aquest és el codi únic que identifica l’alumnat durant tota la vida acadèmica al Registre d’alumnes de Catalunya (RALC).
  • Cal informar dels ingressos nets dels membres del nucli de convivència de l’any 2023 (Declaració de la renda feta al 2024)

La subvenció la formalitzaràs per mitjà de l’Oficina Virtual de Tràmits municipal.

Un cop resoltes les sol·licituds de subvencions, s’haurà de fer el pagament del diferencial entre la beca i el preu de l’activitat.

Dates d’interès:

  • Període de sol·licitud de beques: de l’1 d’abril al 28 d’abril
  • Publicació de llistat provisional de beneficiaris d’ajut: del 12 al 16 de maig
  • Període d’al·legacions: 10 dies hàbils des del dia següent a la publicació de la resolució provisional
  • Resolució definitiva de beneficiaris d’ajut: setmana del 9 al 13 de juny.

CODIS:

Edat Codi activitat
Infants i adolescents de 9 a 17 anys 070162OPO01
Infants de 6 a 8 anys 070162OPO02
Infants de 3 a 5 anys 070162OPR03

Més informació a https://www.barcelona.cat/vacances/

DATES D’INTERÈS (SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ):

Concepte Detall
Període de sol·licitud de subvenció De l’1 al 28 d’abril
Resolució provisional de beneficiaris d’ajut Del 12 al 16 de maig
Període d’al·legacions 10 dies hàbils des del dia següent a la publicació de la resolució provisional
Resolució definitiva de beneficiaris d’ajut Setmana del 9 al 13 de juny

SOL·LICITUDS PER PROMOURE LA INCLUSIÓ

Més informació pròximament.

DEVOLUCIONS I CANCEL·LACIONS

En cas de tenir interès en cancel·lar la inscripció, s’aplicarà segons el nombre de dies, un protocol per als retorns econòmics.

  • Amb 15 o més dies d’antelació es retornarà el 100%
  • Amb menys de 15 dies, es retornarà el 75%
  • Una vegada començat el torn, només es podran fer retorns amb justificant mèdic, i en aquest cas, serà del 100% de la part no gaudida.

L’empresa es reserva el dret de cancel·lar les activitats en cas de no cobrir el mínim de places establert. En cas de cancel·lació:

  • S’avisarà amb 15 dies d’antelació
  • Es farà un retorn del 100% o es compensarà amb altres serveis existents

 

El Campus Olímpia al CEM Horta

APOSTEM PER LA SOSTENIBILITAT

Fem del Campus un espai més sostenible, on continuem amb l’educació dels més petits pel respecte al nostre planeta tractant de reduir els nostres residus.

Aquests són els aspectes i recomanacions a tenir en compte:

  • Vine amb la teva cantimplora i no utilitzis ampolles de plàstic no reutilitzables.
  • L’entrepà per a l’esmorzar no l’emboliquis en paper d’alumini o film. Usa una carmanyola o embolcalls de tela.
  • Porta un got reutilitzable per poder-lo fer servir al menjador.

EQUIP

En el Campus d’Estiu del CEM Horta hi ha un equip professional de tècnics esportius, els quals tenen la tasca de fer gaudir de totes les activitats a tots els infants del campus, a més de transmetre els valors de col·laboració amb els companys i educadors, respecte pel material i l’entorn, superació de nous reptes i hàbits d’higiene personal i de salut corporal.

Aquest equip estarà sota la coordinació i responsabilitat del coordinador del campus, a qui li podreu fer arribar qualsevol necessitat personal del vostre nen/na.

Tens algun dubte?

Consulta les preguntes freqüents fent clic aquí o contacta amb nosaltres:

Per a gestions administratives (inscripcions, beques, canvis, etc.): gestionscampus@hortaesportiva.cat

Per a dubtes tècnics (activitats, grups, etc.): campus@hortaesportiva.cat

 

FAQS abans de la inscripció

Generals

És un campus multiesportiu, on es promouen activitats alternatives a les que es fan regularment durant l’any.

Participaran en diferents esports i jocs esportius tant en sec com a l’aigua, donant prioritat al la diversió i entreteniment dels infants per sobre la millora de la tècnica esportiva.

De 9 a 13h i de 15 a 17h. Es pot escollir entre matí o matí i tarda amb serveis addicionals.

Per la porta del pavelló que dona al carrer Feliu i codina, on estarà situada la pancarta del Campus Olímpia. C/ Feliu i Codina, 27)

Servei d’acollides

Existirà un servei d’acollida en format setmanal que es podrà contractar un cop feu la inscripció.

També es podrà contractar de forma puntual el dia que es desitgi. L’horari serà de 8 a 9h i de 13 a 14h.

L’accés a aquest servei serà per la recepció del centre.

Alimentació

Si, es donarà una porció de fruita, tot i que també podran portar l’esmorzar de casa.

Serà des de les 13 fins a les 15h.

Es faran dos tons per poder coordinar-ho de la millor forma possible.

El primer torn estarà destinat als més petits i per tant el segon hi seran els més grans.

Per tal d’oferir un menjar de qualitat, es prepararà a la cuina del bar de la instal·lació.

Amb la intenció de promoure l’òptim creixement i desenvolupament dels infants i adolescents, el menú estarà desenvolupat per el departament de nutrició del nostre servei de salut i adaptats per a intoleràncies i/o al·lèrgies.

Pròximament podràs consultar el contingut del menú en aquest espai.

En el moment de fer la inscripció, us demanarem si l’infant té alguna intolerància o al·lèrgia alimentària. Amb aquesta informació, el personal del bar prepararà un menú adaptat per a cada cas i, a més, aquests menús es lliuraran en primer lloc per evitar qualsevol possible contaminació durant el servei.

Els monitors i monitores de cada grup també disposaran d’aquesta informació per tal de controlar-ho durant l’hora del menjador i assegurar-se que cada infant rebi el menú adequat.

Sí, caldrà que cada infant porti una ampolla reutilitzable d’aigua.

Grups

Sí, en la inscripció hi ha un apartat d’observacions en el qual podràs anotar la preferència, es valorarà i s’intentarà respectar dins de les possibilitats existents.

Espais

Per tal de fer les activitats al campus, es faran servir els dos pavellons poliesportius, estudis d’activitats dirigides, les piscines, i altres espais polivalents de la instal·lació.

Sortides

No, les activitats sempre seran dins de la instal·lació.

FAQS després de la inscripció

Horaris

La porta es tancarà al haver passat 15’ des de l’hora d’apertura d’aquesta, tant de l’entrada com de la sortida.
Només es permetrà la sortida dels infants amb la persona que estigui autoritzada, aquesta s’haurà d’apropar al grup i identificar-se.

Si hi ha alguna novetat puntual s’haurà de fer saber al monitor/a en l’entrada per a que ho tingui en compte.

No podrà marxar cap nen/a sol sense el permís del pare, mare o tutor.

Roba

Roba esportiva (vambes, pantalons, samarreta, gorra i crema per si surten al camp de futbol).

Han de portar tovallola, banyador, casquet de bany, xancletes o mitjons de piscina.

És recomanable per a nens/es de 3 a 6 anys que portin muda de recanvi.

Sí, per poder tenir un millor control dels infants en tots els espais i que aquests/es disposin de recanvi es farà entrega de dos samarretes per campus de la talla que s’hagi marcat a la inscripció.

Us avancem les mesures en cm per a que pugueu decidir quina talla es la més idònia. 

Activitats

Cada dia faran activitats a l’aigua.

El primer dia de cada torn es farà una prova de nivell que servirà per valorar-ho i decidir de quina manera es procedirà amb els infants en les activitats.
Si l’infant no té autonomia dins l’aigua o està en procés d’aconseguir-ho, se li adaptarà per a que pugui participar en totes les activitats, i divertir-se al mateix temps que evitem pors o situacions de rebuig en el medi aquàtic.
En els grups dels més petits, els tècnics faran l’activitat aquàtica en la piscina d’aprenentatge.