INFORMACIÓ
Torns
TORN 1. Del 25 al 28 de junyTORN 2 De l’1 al 5 de juliol.TORN 3. Del 8 al 12 de juliol.TORN 4. Del 15 al 19 de juliolTORN 5. Del 22 al 26 de juliolTORN 6. Del 29 de juliol al 2 d’agost- TORN 7. Del 2 al 6 de setembre
Horari
De 9 a 13h i de 15 a 17h.
- Es pot escollir matí o matí i tarda amb el serveis addicionals.
- L’entrada i sortida es farà per la porta exterior d’accés al pavelló (C/ Feliu i Codina).
- No podrà marxar cap nen/a sol sense el permís del pare, mare o tutor.
Tipus d’activitats
La nostra proposta busca que els infants gaudeixin de la pràctica esportiva de forma diferent a la qual es realitza durant el curs escolar. Les activitats estan adaptades a les diferents edats dels participants, amb la intenció d’afavorir la diversió en el temps de lleure.
S’afavoreix la relació amb altres infants fora de l’entorn habitual, potenciant les capacitats físiques i els hàbits saludables.
La tipologia d’activitats serà dinàmica, adaptant-se a cada franja d’edat i a les necessitats dels participants.
Activitats petits
- Jocs: es fan diferents tipus de jocs dirigits, com poden ser els relacionals, de coneixença, de cooperació, preesportius, tradicionals i d’expressió corporal amb suport musical, entre d’altres.
- Psicomotricitat: es realitzen jocs de coordinació, gimcanes, circuits d’habilitats.
- Tallers: dibuixos, manualitats, teatre.
- Activitat aquàtica: jocs dirigits de familiarització amb el medi aquàtic, flotacions, immersions, sempre adaptant les necessitats i els materials de flotació per a cada infant.
Activitats grans
- Jocs: es realitzen diferents tipus de jocs dirigits, com poden ser els de coneixença, per tal de crear un bon vincle entre els companys de grup, jocs de cooperació, de coordinació i d’expressió corporal amb suport musical.
- Esports: es realitza una iniciació a diferents esports
- Esports convencionals; futbol, bàsquet, vòlei, hoquei, bàdminton, entre d’altres
- Esports no convencionals; korfball, Ultimate (frisbee), indiaca, etc.
- Activitat aquàtica: aprenentatge diari dels diferents estils, immersions, flotacions, jocs dirigits amb material auxiliar i sense, relleus, gimcanes.
Preus per torn (bonificable fins el 90%)
Edats
De 3 a 17 anys. Infants nascuts entre el 2007 i el 2021. Han de tenir entre 3 i 17 anys en el moment d’iniciar el torn escollit.
Grups
Del mateix any de naixement, o un any per sobre/sota.
Els grups seran d’un màxim de 12 infants.
En cas que no hi hagi alguna franja horària o servei que no hi hagi un mínim de 12 inscripcions, la direcció es reserva l’opció de poder anul·lar l’activitat i/o servei en cas que no hi hagi el mínim d’inscripcions.
Servei d’acollida
L’entrega i la recollida és realitza per l’accés principal de la recepció del centre.
De 8 a 9h. De 13 a 14h.
Servei de menjador
Cuina pròpia amb menús elaborats per una nutricionista i adaptats per a intoleràncies i/o al·lèrgies.
De 13 a 15h.
Com fer la inscripció (a partir del 2 d’abril)
Pas 1: Inscripció i pagament
- Les inscripcions es realitzen online a partir del 2 d’abril fent clic aquí.
- Un cop hagis accedit a l’enllaç, segueix el pas a pas que t’indica l’aplicatiu. Et deixem a continuació algunes recomanacions per al procés:
- Si ja ets usuari/a i no recordes la contrasenya, fes clic a “he oblidat la contrasenya” i rebràs les indicacions per fer una nova.
- Et recordem que el teu usuari per accedir a l’aplicatiu és el teu DNI amb lletra.
- Es necessari que tant els infants com l’adult que realitza la inscripció ompli la fitxa amb les dades personals i consti com a membre dins del procés.
- Si sol·licites beca, dins del procés trobaràs l’opció d’assenyalar-ho i poder finalitzar igualment la teva inscripció.
- Veuràs que un cop que has omplert les dades dels infants i de l’adult sol·licitant, has de marcar les setmanes/torns que desitgeu. A aquesta pantalla no apareix el nom dels infants, però no pateixis, escull tots els torns que desitgis, sigui per a un infant o més d’un. A la següent pantalla trobaràs l’opció per especificar quins torns són per a cada infant.
Pas 2: Signatura de permisos i enviament de documentació
- Un cop has finalitzat el pas 1, serà necessari que ens facis arribar, omplir i acceptar documentació.
- Això ho podràs fer de forma online al mateix aplicatiu on has realitzat la inscripció a l’apartat “El meu Campus” o bé accedir mitjançant el següent enllaç: https://bit.ly/3TQy7ei De totes maneres, quan finalitzis el pas 1, rebràs un correu de confirmació i recordatori del pas 2.
- Documentació necessària a adjuntar (admet .jpg i .pdf):
- targeta sanitària, carnet de vacunes i DNI del pare/mare o tutor.
- document d’al·lèrgies i diabetis si s’escau. Trobareu els documents a l’apartat d’al·lèrgies i malalties.
- Cal omplir i acceptar: qüestionari mèdic, autorització de dades i autorització d’imatges.
- Documentació necessària a adjuntar (admet .jpg i .pdf):
Documentació necessària
Per tal de formalitzar el procediment d’inscripció s’haurà d’adjuntar els següents documents complimentats a l’apartat “El meu Campus” de l’aplicatiu, al següent enllaç: https://bit.ly/3TQy7ei
L’aplicatiu accepta format .pdf o .jpg
- Foto del DNI del pare, mare o tutor
- Foto de la targeta sanitària de l’infant
- Foto del carnet de vacunes de l’infant (en cas de no disposar-ne, certificat mèdic on figurin les dosis de vacuna rebudes amb les dates corresponents)
Al·lèrgies alimentàries i/o làtex
Un cop finalitzat el procediment d’inscripció, on ja haureu informat de les al·lèrgies del vostre fill/a, abans d’iniciar el campus haureu de:
- Facilitar l’informe mèdic (model estàndard) signat per l’equip sanitari responsable, descarrega’l aquí.
- Aportar la sol·licitud i autorització per administrar el medicament o medicaments prescrits, descarrega’l aquí.
- Lliurar i actualitzar la medicació d’urgència.
Diabetis
Un cop finalitzat el procediment d’inscripció, on ja haureu informat sobre les malalties que té el vostre fill/a, abans d’iniciar el campus haureu de:
- Facilitar la sol·licitud i autorització d’administració d’insulina, descarrega’l aquí.
- Aportar la sol·licitud i autorització d’administració de glucagó, descarrega’l aquí.
- Portar productes rics en hidrats de carboni (sucre, sucs de fruita…)
- Lliurar una ampolla de glucagó per a situacions d’emergència.
Sol·licitud de subvencions
- Les dates de sol·licitud són del 2 d’abril al 3 de maig.
- Bonificat fins al 90%
- Per poder tramitar la subvenció és imprescindible que facis abans la inscripció al campus i assegurar la plaça a les activitats, torns, i horari desitjats marcant la opció de demandant de subvenció.
- La sol·licitud de subvenció es farà per els mitjans i procediments que s’indicaran a través del web (https://www.barcelona.cat/vacances/)
- Per a poder resultar beneficiari de subvenció, les persones hauran d’estar empadronades al municipi de Barcelona, inscripció́ que l’Ajuntament comprovarà directament d’ofici o Excepcions en el requisit d’empadronament:
- Els infants amb Necessitats Educatives Especials (NEE) que estiguin empadronats fora de Barcelona però que estiguin escolaritzats a Barcelona.
- Els infants no empadronats a Barcelona, els progenitors dels quals estiguin divorciats, i el progenitor que sol·licita la subvenció estigui empadronat a Barcelona.
-
Per tal de realitzar la sol·licitud de subvenció, et serà imprescindible disposar del codi IDALU de l’infant que opta a la subvenció. Aquest és el codi únic que identifica l’alumnat durant tota la vida acadèmica al Registre d’alumnes de Catalunya (RALC).
- Podreu consultar el codi IDALU de l’infant a través d’aquest enllaç ( https://educacio.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/identificador-alumne?moda=1 )
- Un cop resoltes les sol·licituds de subvencions, s’haurà de fer el pagament del diferencial entre la beca i el preu de l’activitat.
- La subvenció la formalitzaràs per mitjà de l’Oficina Virtual de Tràmits municipal.
- Dates d’interès:
-
- Període de sol·licitud de beques: del 2 d’abril al 3 de maig
- Publicació de llistat provisional de beneficiaris d’ajut: 15 de maig
- Període d’al·legacions: 10 dies hàbils des del dia següent a la publicació de la resolució provisional
- Publicació de llistat definitiu de beneficiaris d’ajut: 10 de juny
-
CODIS:
Més informació a https://www.barcelona.cat/vacances/
Subvenció per promoure la inclusió
Requisits:
Infants de 3 a 6 anys: Ser infants entre 3 a 6 anys que compleixin, almenys, un dels següents requisits:
a) Certificat de grau de discapacitat del 33% o superior.
b) Haver estat escolaritzat a l’escola especial durant el curs acadèmic 2023/2024.
c) Haver estat atesos, regularment, pel Suport Intensiu Escolarització Inclusiva (SIEI), Aula Integral de Suport (AIS) o Suport Intensiu a l’Audició i al Llenguatge (SIAL), durant el curs acadèmic 2023/2024.
d) Haver ocupat una plaça de Necessitats Específiques de Suport Educatiu de tipus A (NESEA) durant el curs acadèmic 2023/2024.
e) Haver estat valorat per tenir un recurs dels descrits a les lletres b), c) i d) pel curs acadèmic 2024/2025.
f) Fora dels supòsits descrits anteriorment, s’haurà acreditar “necessitat de suport intensiu”, aportant una declaració responsable –signada per l’entitat sol·licitant de la subvenció i la família de l’infant–, i acompanyada d’un informe de la xarxa pública de salut o serveis socials o educatius especialitzats, amb una validesa no superior a un any.
Infants majors de 6 anys: Ser infants majors de 6 anys que compleixin, almenys, un dels següents requisits:
a) Certificat de grau de discapacitat del 33% o superior.
b) Haver estat escolaritzat a l’escola especial durant el curs acadèmic 2023/2024.
c) Haver estat atesos, regularment, pel Suport Intensiu Escolarització Inclusiva (SIEI), Aula Integral de Suport (AIS) o Suport Intensiu a l’Audició i al Llenguatge (SIAL), durant el curs acadèmic 2023/2024.
d) Haver ocupat una plaça de Necessitats Específiques de Suport Educatiu de tipus A (NESEA) durant el curs acadèmic 2023/2024.
e) Haver estat valorat per tenir un recurs dels descrits a les lletres b), c) i d) pel curs acadèmic 2024/2025.
Perquè l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat cedeixi al Consorci d’Educació de Barcelona les següents dades serà facilitar l’Autorització per a la consulta de dades:
- Descarrega el document fent clic aquí
- Retornar el document omplert al correu: gestionscampus@hortaesportiva.cat
L’aplicatiu accepta format .pdf o .jpg
INFORMACIÓ NECESSÀRIA
- Nom i cognoms de l’infant
- DNI i IDALU
- Data naixement
- Grau i tipologia de la discapacitat
- Nom de l’escola, institut o escola bressol
- Suport intensiu en el curs acadèmic
DATES D’INTERÈS APROXIMADES (SUBVENCIÓ PER PROMOURE LA INCLUSIÓ)
Publicació de les bases |
Març |
Aprovació de les bases |
Abril |
Publicació de la convocatòria |
Maig |
Període de presentació |
Maig a setembre |
Resolució |
Octubre – Novembre |
Devolucions i cancel·lacions
- En cas de tenir interès en cancel·lar la inscripció, s’aplicarà segons el nombre de dies, un protocol per als retorns econòmics.
- Amb 15 o més dies d’antel·lació es retornarà el 100%
- Amb menys de 15 dies, es retornarà el 75%
- Una vegada començat el torn, només es podran fer retorns amb justificant mèdic, i en aquest cas, serà del 100% de la part no gaudida.
- L’empresa es reserva el dret de cancel·lar les activitats en cas de no cobrir el mínim de places establert. En cas de cancel·lació:
- s’avisarà amb 15 dies d’antel·lació,
- es farà un retorn del 100% o es compensarà amb altres serveis existents.
El Campus Olímpia al CEM Horta
Apostem per la sostenibilitat
Fem del Campus un espai més sostenible, on continuem amb l’educació dels més petits pel respecte al nostre planeta tractant de reduir els nostres residus.
Aquests són els aspectes i recomanacions a tenir en compte:
-
-
Vine amb la teva cantimplora i no utilitzis ampolles de plàstic no reutilitzables.
-
L’entrepà per a l’esmorzar no l’emboliquis en paper d’alumini o film. Usa una carmanyola o embolcalls de tela.
- Porta un got reutilitzable per poder-lo fer servir al menjador.
-
Equip
En el Campus d’Estiu del CEM Horta hi ha un equip professional de tècnics esportius, els quals tenen la tasca de fer gaudir de totes les activitats a tots els infants del campus, a més de transmetre els valors de col·laboració amb els companys i educadors, respecte pel material i l’entorn, superació de nous reptes i hàbits d’higiene personal i de salut corporal.
Aquest equip estarà sota la coordinació i responsabilitat del coordinador del campus, a qui li podreu fer arribar qualsevol necessitat personal del vostre nen/na.
FAQS abans de la inscripció
Generals
Servei d’acollides
Servei de menjador
Grups
Espais
Sortides
FAQS després de la inscripció
Horaris
Roba
Activitats
Tens algun dubte? Pregunta’ns:
- Dubtes amb qualsevol gestió relacionada (inscripcions, beques, canvis, o altres) a gestionscampus@hortaesportiva.cat
- Dubtes tècnics (activitats, grups, o altres) a campus@hortaesportiva.cat